نگاهی گذرا بر مدیران شرکت


نگاهی گذرا بر مدیران شرکت



مدیران این شرکت و سهامداران آن از قشر نخبگان محسوب می شوند و همه از تحصیل کردگان دانشگاهی می باشند که خوشبختانه از سنت حسنه "دست به آچار بودن" پیروی می کنند و در هر وضعیتی از درگیر کار فیزیکی شدن ابایی ندارند.
باور ما این هست که اگر مدیران توان علمی و فنی بالایی داشته باشند و در محل کار به همراه پرسنل شرکت در انجام کارها تشریک مساعی داشته باشند، علاوه بر ایجاد انگیزه در پرسنل سبب افزایش راندمان کار می شود.
مدیریت عامل شرکت دارای تحصیلات فوق لیسانس تبدیل انرژی می باشد و دارای تالیفات متعددی در زمینه های علمی و ورزشی و فنی می باشد.
مدیریت فنی این شرکت دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی مدیریت بازرگانی می باشد. ایشان دارای طرحها و ایده های ثبت شده متعددی می باشند که این ایده پردازی ایشان در مجموعه ویستا صنعت پرشین هم راهگشای ما بوده است.
مدیریت مالی این شرکت دارای درجه کارشناسی ارشد در امور مالی و حسابرسی می باشد.
مدیر کارخانه این شرکت دارای مدرک مهندسی مکانیک می باشد و با تکیه بر تجربه و دانش سالیان زیاد فعالیت در صنعت، از مهره های کلیدی این شرکت محسوب می شود.
مسئول واحد طراحی مهندسی این شرکت دارای درجه دکترای برق می باشد که بخش اعظمی از تولیدات این شرکت توسط ایشان و مشارکت مدیریت فنی انجام پذیرفته است.
مسئول روابط بین الملل این شرکت دارای درجه دکترای زبان انگلیسی می باشند.
مدیر واحد زیست محیطی این شرکت، دارای درجه دکترای مدیریت محیط زیست می باشد.
پرسنل این شرکت عموماً از دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و یا افراد با تجربه و توان فنی بالا می باشند.